top of page

Regulamin rezerwacji biletów

Serdecznie witamy na elektronicznej platformie do rezerwacji biletów na spektakl 

pt: "Dziadek do orzechów". 
 

Prosimy o dokładne zapoznanie się z regulaminem rezerwacji  
i zakupu biletów. 

Rezerwacja dotyczy spektaklu w dniu ............ 2025r.  
o godzinie ............. 
w Teatrze Ludowym w Krakowie. 

 

Cena biletu wynosi 65 zł. 
Przychód ze sprzedaży biletów przeznaczony jest na wynajem teatru, obsługi teatru i sceny, wykonanie scenografii oraz wszystkich kosztów niezbędnych do produkcji spektakli pt.: "Dziadek do orzechów”. 

 

  

Sprzedaż biletów prowadzi Niepubliczna Placówka Oświatowo Wychowawcza EKOLAND (nr RSPO 132561) prowadzona przez Marię Staniszewską (CRDiM EKOLAND Maria Staniszewska) 
ul. A9/2, 32-086 Węgrzce, NIP: 6772297629 REGON 365788726 zwana dalej Ekoland. 

  

1. Rodzaje rezerwacji/sprzedaży biletów 

SPRZEDAŻ LIMITOWANA – pierwszy etap sprzedaży mający na celu zagwarantowanie równych szans zakupu biletów dla wszystkich Rodzciów/Prawnych Opiekunów. 

Możliwość zakupu wyłącznie TRZECH biletów na dziecko występujące w danym spektaklu w Teatrze.  

 

Przykład nr 1: jeżeli w jednym spektaklu występuje dwójka dzieci (rodzeństwo) można zakupić 6 biletów (należy dokonać dwóch rezerwacji po 3 bilety, każda z dwóch różnych kodów). 
 

Przykład nr 2: Jeżeli w dwóch dniach spektakli występuje rodzeństwo, np. jedno dziecko w jeden dzień a drugie dziecko w drugi dzień to na każdy spektakl można zakupić 3 bilety z różnych kodów na różne spektakle. Nie można "kumulować" biletów na jeden dzień spektaklu. 

 

Przykład nr 3: Jeżeli dziecko danego dnia zrezygnowało z występu (np. udział w wycieczce szkolnej) to w sprzedaży limitowanej nie przysługuje możliwość rezerwacji miejsc.  

 
 

SPRZEDAŻ OPEN – drugi etap sprzedaży dla zainteresowanych większą ilością biletów (bez jakichkolwiek ograniczeń) lub osób niezwiązanych bezpośrednio z Placówką Ekoland (np. Koleżanki/koledzy Artystów). 

  

2. Terminy rezerwacji/sprzedaży biletów 

SPRZEDAŻ LIMITOWANA - biletów na dzień spektaklu: 

  • 05.06 (czwartek) - rozpocznie się 30.04 (środa) o godzinie 21:01 

  • 08.06 (niedziela) - rozpocznie się 01.05 (czwartek) o godzinie 21:01 

  • 09.06 (poniedziałek) - rozpocznie się 02.05 (piątek) o godzinie 21:01 

  • 19.06 (czwartek 14:00) - rozpocznie się 03.05 (sobota) o godzinie 21:01 

  • 19.06 (czwartek 19:00) - rozpocznie się 04.05 (niedziela) o godzinie 21:01 

Sprzedaż limitowana zakończy się dla wszystkich dni spektaklu na raz 06.05 (wtorek) o godzinie 20:00. 
 

PRZERWA TECHNICZNA: 

Od 06.05 2025r. (wtorek) od godziny 20:01 do 07.05.2025r. (środa) do godziny 19:00. 
 

SPRZEDAŻ OPEN - biletów na dzień spektaklu: 

  • 05.06 (czwartek) - rozpocznie się 07.05 (środa) o godzinie 19:01 

  • 08.06 (niedziela) - rozpocznie się 07.05 (środa) o godzinie 21:01 

  • 09.06 (poniedziałek) - rozpocznie się 08.05 (czwartek) o godzinie 19:01 

  • 19.06 (czwartek 14:00) - rozpocznie się 08.05 (czwartek) o godzinie 21:01 

  • 19.06 (czwartek 19:00) - rozpocznie się 09.05 (piątek) o godzinie 21:01 

Sprzedaż open prowadzona będzie do wyczerpania biletów. 

  

3. Forma płatności oraz termin aktywnej rezerwacji 

Rezerwację należy opłacić natychmiast (do pięciu minut) po przekierowaniu na stronę płatności Tpay. Brak dokonania płatności w w.w. czasie spowoduje NATYCHMIASTOWE usunięcie rezerwacji. Opłacona rezerwacja po tym terminie będzie nieważna a pieniądze zostaną zwrócone. 

Płatność za pomocą serwisu Tpay jest jedyną możliwością dokonania płatności za rezerwację. 

  

4. Kod do zakupu biletów 

Podczas rezerwacji biletów w sprzedaży limitowanej należy podać kod a wszystkie dane automatycznie się uzupełnią.  

Podczas rezerwacji biletów w sprzedaży open nie wpisuje się kodu a dane osobowe wpisuje się ręcznie.  

 

 

W sprzedaży limitowanej zakup biletów możliwy jest wyłącznie po wpisaniu indywidualnego, jednorazowego kodu. Kod przypisany jest do dziecka występującego w danym spektaklu. 

Wiadomości sms z kodem, będą/były wysyłane do 29.04.2025r., na numer telefonu podany w umowie podpisanej przez Rodzica/Opiekuna o świadczenie usług z Placówką Ekoland. 

W przypadku braku otrzymania kodu należy napisać wiadomość email na adres: bilety@spektakl.edu.pl do 30.04.2025r.  

Na każdy spektakl obowiązuje inny kod zgodnie z wiadomością sms. Konkretny kod jest przypisany do konkretnego spektaklu.  

 

Przykład nr 1: Kod 83bf293 do zakupu biletów na dzień 08.06.2025r. - pozwala na zakup biletów na spektakl, który odbędzie się 08.06.2025r. 

 

Przykład nr 2: Kod 934HSd1 do zakupu biletów na dzień 19.06.2025r. godzina 19:00 - pozwala na zakup biletów na spektakl, który odbędzie się 19.06.2025r o godzinie 19:00.  

 

W przypadku dokonania rezerwacji i nieopłaceniu jej a w konsekwencji jej anulowaniu, jednorazowy kod będzie ponownie aktywny po 10 minutach.  

 
W przypadku przekazania/udostępnienia kodu przez Rodzica/Opiekuna osobie trzeciej, ponosi On wszelką odpowiedzialność za udostępnianie i przetwarzanie danych osobowych zawartych w kodzie. 

 

 5. Rodzaje i ceny biletów 

MIEJSCE NUMEROWANE SIEDZĄCE – 65 zł. 
Prowizja Tpay 3zł od całej transakcji w sprzedaży limitowanej oraz 5zł od całej transakcji w sprzedaży open. 

  

Dzieci powyżej trzeciego roku życia muszą posiadać bilet. 
Osoby/ dzieci nieposiadające biletu nie zostaną wpuszczone na salę. 
 
Artyści występujący danego dnia w danym spektaklu (Wychowankowie uczęszczający na zajęcia w Placówce Ekoland, którzy danego dnia w danym spektaklu występują na scenie) zwolnieni są z posiadania biletu. Wychowankowie, którzy nie występują danego dnia w danym spektaklu muszą posiadać bilet wstępu.  

 

DOSTAWKA OPIEKUNA ZESPÓŁ: wyłącznie Rodzice/Opiekunowie dzieci należących do grupy "Zespół Ekoland Krosanty", "Zespół Ekolnad Sushi" oraz “Zespół Ekoland Pierożki” mogą zarezerwować darmową "dostawkę opiekuna" - miejsce siedzące nienumerowane (1 dostawka na dziecko z zespołu na dzień, w który członek zespołu występuje). Rezerwacji można dokonać wyłącznie na adres mailowy biuro@ekoland.edu.pl do 12 maja (niedziela). Bilet w formie elektronicznej zostanie wysłany najpóźniej 3 dni przed danym spektaklem. 

  

6. Bilety i kontrola biletów 

Otrzymany email potwierdzający opłaconą rezerwację jest biletem wstępu na wybrany spektakl. Jedna rezerwacja jest umieszczona na jednym kodzie QR (np. 3 bilety na jednym kodzie). 

Do kontroli biletów należy podejść w tyle osób, ile znajduje się na jednym kodzie QR zamieszczonym w bilecie elektronicznym oraz okazać go kontrolerowi.  

UWAGA: każdy bilet po kontroli staje się nieaktywny i nie może zostać użyty przez inną osobę.  

Podczas kontroli biletów ekran telefonu powinien być rozjaśniony, w przeciwnym wypadku kontrola biletu będzie niemożliwa a tym samym wejście na salę teatralną.  

  

7. Reklamacje 

Wszelkie reklamacje dotyczące procesu zakupu biletów za pośrednictwem Elektronicznej Platformy należy składać w terminie 7 (siedem) dni kalendarzowych od dnia dokonania zakupu. 

Reklamacja powinna zostać wysłana na adres mailowy bilety@spektakl.edu.pl. W reklamacji powinno wskazać się, czego dotyczy reklamacja. Ekoland nie ponosi odpowiedzialności za nieprawidłowy zakup, w szczególności z uwagi na podanie niepoprawnych lub nieprawdziwych danych. Odpowiedzi na pytania i reklamacje udzielane są przez Ekoland za pomocą poczty elektronicznej bez zbędnej zwłoki, nie później niż w ciągu 14 dni od otrzymania zgłoszenia. W uzasadnionych przypadkach termin udzielania odpowiedzi może zostać przedłużony do maksymalnie 30 dni z podaniem przyczyny opóźnienia. 

  

8. Odstąpienie od umowy 

Zgodnie z art. 38 ust. 12 ustawy o prawach konsumenta prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie dotyczy umowy o świadczenie usług związanych z rozrywką, sportem lub kulturą zdarzenia, jeżeli umowa określa dzień lub okres świadczenia usługi. 

  

9. Informacje inne 

Bilety będą sprawdzane przed wejściem na widownię przez kontrolera biletów od około 30 minut przed rozpoczęciem spektaklu. Kontrola biletów może potrwać do końca spektaklu. 

Ilość miejsc jest ograniczona. Brak możliwości zakupu biletów w Teatrze. 

W przypadku potrzeby zmiany rezerwacji bądź jej anulowania prosimy o kontakt WYŁĄCZNIE mailowy na adres bilety@spektakl.edu.pl. Rezerwacje obsługuje jedynie dział “rezerwacji biletów”. Pracownicy recepcji Placówki Ekoland nie obsługują spraw związanych z rezerwacją.  

  

10. Wymagania sprzętowe 

Ekoland dokłada starań, aby korzystanie z Elektronicznej Platformy było możliwe dla użytkowników Internetu z użyciem wszystkich popularnych przeglądarek internetowych, systemów operacyjnych, typów urządzeń oraz typów połączeń internetowych. Minimalne wymagania techniczne umożliwiające korzystanie z Platformy Elektronicznej to przeglądarka internetowa w wersji co najmniej Internet Explorer 11 lub Chrome 66 lub FireFox 60 lub Opera 53 lub Safari 5 lub nowszych, z włączoną obsługą języka Javascript, akceptująca pliki typu „cookies” oraz łącze internetowe o przepustowości co najmniej 256 kbit/s. Platforma Elektroniczna jest zoptymalizowana dla minimalnej rozdzielczości ekranu 1024x768 pikseli. 

Kiedy pracujemy ul. A9/2

 

Poniedziałek 15:30 - 20:45  

Wtorek 15:30 - 20:45

Środa 15:30 - 20:45

Czwartek 15:30 - 20:45

Piątek 15:30 - 20:45

Sobota nieczynne

Niedziela nieczynne

Gdzie jesteśmy

 

ul. A9 nr 2, 32-086 Węgrzce

biuro@ekoland.edu.pl

Tel: 503-473-555

Filia Eko vol2
os. Wojskowe 13, 32-086 Węgrzce

logo dogomamanew biale kolo duze.png
  • Facebook Basic Black
  • Black Instagram Icon

© 2023 by Key Lessons.

Proudly created with Wix.com

W naszej Placówce spotkasz 

 

Psa rezydenta RIKO

Psa terapeutycznego PERKI

Psa stażystę MELMANA

Psie dzieci: GLORIĘ i SKIPERA

bottom of page